środa, 12 września 2012

maruda


No dobra, chyba trochę nadwyrężyłem cierpliwość Mamy. Miałem opowiedzieć dziś o moich chrzcinach albo wakacjach, ale widzę, że Mama jest zmęczona to może opiszę czemu. Mama ma kryzys. Boli ją kręgosłup. Widzę, że noszenie mnie sprawia jej ból. No, ale co ja poradzę, że mnie od kilku dni wyżynają się zęby i chcę żeby mnie nosiła? Nosi i dzielnie znosi moje marudzenie. Chyba muszę dać jej chwilę wytchnienia. W sumie całe dnie jest ze mną.
 Wczoraj płakałem, Mama chyba trochę miała już dość. Ale wtedy…  zakasłała. Taki to był śmieszny dźwięk, że zacząłem śmiać się w glos. Mama też się śmiała. Ucieszyłem się, bo to oznacza, że nie jest na mnie zła.
Już bym chciał, żeby pokazały się zęby. Bo to przez nie jestem marudą. ( Mama mi nawet śpiewa piosenkę o marudzie :D )

Dziś byliśmy u Babci i Dziadka. Było super. U dziadków jest ładny ogród, więc dotykałem różnych roślinek a Babcia albo Dziadek mi o nich opowiadali. Jeszcze niewiele rozumiałem z tych ich słów, ale to nic. Jak będę większy to zrozumiem, a oni na pewno powtórzą :D Dziadkowie mają takie wielkie ( w stosunku do mnie) stworzenie. Mówią o nim pies - Santi. A ten pies cały czas próbuje mnie polizać po ręce. Niby się nie daję, ale jak gdzieś sobie idzie to wodzę za nią wzrokiem. Śmieszne z niej stworzenie.

Może jutro opiszę wakacje?... J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo, za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)