środa, 7 sierpnia 2013

Liebster Blog Awards

Na dzisiejszego posta oddaję bloga mamie. Nie będę o tym pisał bo się na tym nie znam, ale widzę, że mama jest bardzo szczęśliwa, więc oddaję jej głos :)

Witajcie, to ja, mama :)
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że nasz blog został nominowany do Liebster Blog Awards przez beithe prowadzącą bloga : memoriems.blogspot.com 
BARDZO DZIĘKUJEMY :)


 Co to takiego?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 


Moje odpowiedzi na pytania beithe

1. Impuls czy przemyślana decyzja - co zdecydowało o tym, że zaczęłaś pisać bloga?
Impuls i miłość do Synka. Mój blog to pamiętnik ważnych momentów w życiu Mateusza
2. Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu
3. Czy masz swoją "żelazną zasadę", którą kierujesz się idąc przez życie?
Bądź dobrym człowiekiem
4. Gdybyś mogła uzyskać odpowiedź na jedno nurtujące Cię pytanie, jakie by było?
Mam kilka takich pytań :)
5.Co do tej pory najbardziej wkurzyło mnie w macierzyństwie?
Wkurzyć chyba nic, ale wiele mnie zaskakuje :)
6. Jakie pasje chciałabyś rozwijać u swojego dziecka?
Jego pasje -  sam mi powie co go interesuje
7. Jakie masz pasje?
Fotografia, literatura
8. Książka, którą zapamiętam na całe życie to?
Dużo czytam i wiele jest książek które pamiętać będę całe życie
9. Pies czy kot?
Pies
10. Rano budzi mnie...
Syn
11. Twój największy życiowy sukces to...
Mateusz :)



Moi nominowani faworyci :)



Pytanka:

Ulubiona piosenka z dzieciństwa?
Ulubiony kolor?
Gdy byłam/ byłem mała/y chciałem być?
Blog to dla mnie: pamiętnik, próba odreagowania czy coś zupełnie innego?
Ulubiony film?
Jedynak - jedynaczka czy duża rodzinka? Jaką chcesz mieć lub masz rodzinę?
Scharakteryzuj siebie jednym zdaniem.
Czy jesteś szczęśliwa/wy?
Twoje dziecko/dzieci mają więcej cech mamy czy taty?
Co najbardziej zaskoczyło Cię w macierzyństwie?
Komedia czy horror?


Pozdrawiam,
Mama Mata :D






6 komentarzy:

Dziękuję bardzo, za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)