poniedziałek, 20 stycznia 2014

Projekt 52

Lubię takie eventy. Jednoczą, pomagają się poznać, motywują i mobilizują. 
Tu można przeczytać o zasadach i dołączyć :
https://www.facebook.com/projekt52tygodnie?fref=ts

 W skrócie, chodzi o to żeby raz w tygodniu, najlepiej w okolicach niedzieli umieścić na blogu portret swojego dziecka / dzieci. I tak co tydzień. Do końca 2014 roku :)

Minął już trzeci tydzień, więc mam małe zaległości, które niniejszym nadrabiam :)

 1/52

2/52


3/52





Ale, ale, jeśli już jesteśmy w temacie zdjęć, to kilka dni temu zobaczyłam zdjęcia (jak pewnie większość osób, bo ostatnio głośno o tym)  http://500px.com/ElenaShumilova  i się autentycznie zakochałam. Oglądam codziennie :) Mam nadzieję, że kiedyś zrobię choć jedno tak chwytające za serce zdjęcie.

 
                                                                                          Pozdrawiam,
                                                                                           Mama Mata

1 komentarz:

  1. Ja też biorę udział w tym projekcie, ale jak zwykle się spóźniam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)