środa, 31 lipca 2013

Baby Club Cafe

Wczoraj odbyły się ostatnie zajęcia z Go Baby w Baby Club Cafe ( http://www.babyclubcafe.pl/ ) przed przerwą wakacyjną.
Chodziłem tam z mamą od dłuższego czasu i każde zajęcia bardzo mi się podobały. Śpiewanie, rysowanie, poznawanie, taplanie w wodzie, malowanie pędzlem, palcami,stopami.  Na ostatnich łowiliśmy rybki na wędkę, odrysowywaliśmy siebie (mamy nas odrysowywały) i dużo śpiewaliśmy. Każde zajęcia zaskakiwały czymś nowym. Tam poznałem Tymka, Jasia, Jasia, Kordiana, Wiktorię, Maję, Noemi i wiele innych cudownych osób. Mam też nowe ciocie :)
Szkoda, że to były ostatnie zajęcia, bo pewnie we wrześniu nie spotkamy się w tym samym składzie (chociażby ze względu na fakt iż jest to grupa 1-2 a Tymek i Wiki w sierpniu kończą 2 lata i przejdą do grupy wyżej).
Ja będę mamę namawiał żebyśmy tam wrócili za miesiąc :)

Łowienie rybek. Ciociu Asiu, zobacz co mam :)




 Maaaaam !!!










 Jakby tu rozebrać tę wędkę? 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo, za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :)